Veelgestelde vragen
Bestellingen die voor 15:00 uur op werkdagen worden besteld, worden dezelfde dag nog verstuurd. Echter kunnen we niet altijd garanderen dat onze vervoerder PostNL deze de volgende dag ook daadwerkelijk bij je bezorgt. De praktijk leert dat in 96% van de gevallen dit wel gebeurt.
De track & trace-code zal naar je opgegeven e-mailadres worden verstuurd zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten.
Bij iedere gelukte bestelling via onze webshop wordt een bevestigingsmail naar je opgegeven e-mailadres verstuurd. Heb je deze niet ontvangen? Controleer je spambox. Als je nog geen bevestigingsmail hebt ontvangen, kun je contact opnemen door een e-mail te sturen naar klantenservice@royalistiq.nl.
Een product kan binnen 14 dagen na ontvangst geretourneerd worden met dit retourformulier. Graag adviseren we je om op het formulier de reden van retour aan te geven. Het retourformulier kun je met de retourzending meesturen.
Retourzendingen kunnen verstuurd worden naar:
Royalistiq
Collse Heide 28
5674VN Nuenen
Retourzendingen zijn voor eigen rekening en risico van de koper. Dit houdt in dat Royalistiq Media B.V. niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retour gezonden artikelen.
Een product kan binnen 14 dagen na ontvangst geruild worden met dit retourformulier. Geef op het retourformulier duidelijk aan dat je het product wil ruilen met daarbij duidelijk aangegeven voor welk product en welke maat je het wil ruilen. Zodra wij je retour hebben ontvangen, gaan we kijken of het gewenste product nog op voorraad is.
Indien het gewenste product nog op voorraad is, sturen wij het nieuwe product op. Indien het gewenste product niet meer op voorraad is, zullen we het betaalde bedrag van het product terugstorten op je rekening.
Het product mag alleen geruild worden als het product ongebruikt is, in goede staat verkeert en in de originele verpakking zit.
Helaas kan het soms gebeuren dat een product beschadiging bevat door een import-/transportfout.
Indien je graag wenst het beschadigde product om te ruilen voor een nieuw product, vragen wij je om foto’s naar ons op te sturen van de beschadiging. Op deze manier kunnen wij kijken hoe de schade is en aan de hand daarvan eventueel een volledig nieuw product (kosteloos) naar je versturen. Echter zullen wij pas een nieuw product naar je toesturen zodra wij de retour (van het beschadigde product) hebben ontvangen. De retourprocedure kun je vinden op de desbetreffende pagina.
In het geval dat je enkel wil retourneren zonder een nieuw product opgestuurd te krijgen, kan je dit via hetzelfde retourproces doen. Graag ontvangen wij op het retourformulier de reden van retournering, omdat we je feedback erg op prijs stellen.